Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/sposlt/domains/mokslodarbai.lt/public_html/darbas.php on line 12
Vadybos funkcija - motyvavimas Mokslodarbai.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Vadybos funkcija - motyvavimas

9.9 (3 atsiliepimai)

Apimtis
965 žodžiai (-ių)
Sritis
Vadyba
Formatas
DOCX failas (116.08 KB)

Vadybos funkcija - motyvavimas  1 puslapis
Vadybos funkcija - motyvavimas  2 puslapis
Vadybos funkcija - motyvavimas  3 puslapis
Vadybos funkcija - motyvavimas  4 puslapis
Vadybos funkcija - motyvavimas  5 puslapis
Vadybos funkcija - motyvavimas  6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.




ĮVADAS

Darbo aktualumas – Kiekvienam žmogui, skirtinguose darbuose veikia skirtingos motyvacijos formos. Tačiau egzistuoja tam tikri dėsningumai bei teorijos kurių pagalba galima kurti vieningas darbuotojų motyvavimo sistemas, kurios padės išsaugoti darbuotojus ir skatinti dirbti efektyviau.

Darbo tikslas – Apibrėžti poreikius, skatinančius žmones veikti.

Darbo uždaviniai:
1) Išsiaiškinti lengviausius motyvavimo metodus
2) Suprasti motyvacijos svarbą

Darbe vartojamos sąvokos:
1) Motyvacija – postūmis, noras imtis kokios nors veiklos.
2) Motyvas – veiklos priežastis, susijusi su poreikių patenkinimų.
3) Poreikis – vidinė būsena, ko nors stoka, sukelianti norą.
4) Motyvavimas – poveikis darbuotojo motyvacijai.


1. MOTYVACIJA, KAS TAI?

Motyvacija – tai žmogaus viduje arba išorėje veikianti jėga, kuri skatina jį siekti asmeninių ar organizacijų tikslų. Nuo motyvacijos priklauso asmens pastangų intensyvumas ir tų pastangų kryptis siekiant norimo tikslo. Vadyboje, mokėjimas motyvuoti kita yra besąlygiškai svarbus aspektas, pasak Lee Lacocca (2015) „motyvacija yra viskas. Galima atlikti dviejų žmonių darbą, tačiau neįmanoma tapti dviem žmonėmis. Reikia mokėti motyvuoti pavaldinį taip, kad jis vėliau sugebėtų motyvuoti savo pavaldinius.“.

1.1 TEISINGUMO TEORIJA

J.Adamas lygybės teorija – darbuotojai skirtingai nustato santykį tarp įdėtų pastangų ir atlygio, o vėliau jį sulygina su kitų darbuotojų atlygiu.
Kai darbuotojas pradeda svarstyti, kad jo įdėto darbo ir atlygio pusiausvyra palyginus su kitų darbuotojų yra skirtinga, pradeda kilti įtampa kuri galiausiai tampa motyvacijos pagrindu, nes žmonės siekia to, kas jiems atrodo teisingiausią.
Teisingumo teorija teigia, kad darbuotojas įžvelgiąs neteisybę, nelygybę, jis iškreipia savo arba kitų indėlius ir atlygius. Pradeda elgtis taip, kad pakeistų savo darbo indėlį arba atlygį. Kai darbuotojas supranta, kad jo įdėtas darbas neatitinka atlyginimo, jis gali sumažinti produktyvumą, įdeda mažiau pastangų ar net išeina iš darbo. Tačiau, kaip ir buvo minėta anksčiau, kiekvienas darbuotojas yra skirtingas ir į situacijas reaguoja nevienodai, tad teisingumo teorija labiausiai taiko jautriems žmonėms nes mažiau jautrūs darbuotojai teikiasi atlikti dvigubą darbą už gaunamą atlygį.

1.2 D. McClelland‘o POREIKIŲ TEORIJA

Šis modelis akcentuoja aukštesnio lygio poreikius. Anot D. McClelland (1970), žmonėms būdingi trys poreikiai: sėkmė, valdžia ir bendrumas.
Sėkmė...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 388 žodžiai iš 965 žodžių.


Panašūs darbai


Vadybos funkcija - motyvavimas
Vadybos funkcija - motyvavimas

ĮVADAS Darbo aktualumas – Kiekvienam žmogui, skirtinguose darbuose veikia skirtingos motyvacijos formos. Tačiau egzistuoja tam tikri dėsningumai bei teorijos kurių pagalba galima kurti vieningas darbuotojų motyvavimo sistemas, kurios padės išsaugoti darbuotojus ir skatinti dirbti...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą